Eu vara nu dorm! (ca lumea)

Eu am nişte datorii tare mari acumulate la scris pe blog, mai am tare mult de lucru, puţin timp şi încă un singur dor!

După multe tentative a avut loc - festivalul bloggerilor care sunt oameni normali în viaţa reală (în realitate ei arată altfel) s-a desfăşurat cu suportul oamenilor buni de la Moldcell (care în genere sunt bravo şi susţin mai tot ce se petrece frumos la Orheiul Vechi), a - festivalul a fost la Orheiul Vechi. Pentru că este cel mai frumos loc din Moldova şi niciun fel de discuţii! Cei de la Vitanta au fost furnizorii de voie bună şi de lichid pentru stingerea cuptorului încins. Prietenii (cu ei mai bine să fii prieten) de la Deprtamentul Instituţii Penitenciare ne-au asigurat cu nişte corturi şi cu saci de dormit de cea mai înaltă calitate. Voie bună, distracţii, primblări, cel mai frumos cer cu stele din această parte a Căii Lacteee, socializare, lucru constructiv, dezbateri, mâncărică bună ca la ţară, pere care cad, cântece la chitară până spre dimineaţa, rug! O - despre rug!

Cel mai frumos rug din lume!

Oameni tineri, frumoşi, deschişi la minte, am descoperit mai mulţi pe care nu i-am ştiut, i-am descoperit pe bune pe unii care credeam că-i cunosc. 

Tot bine şi frumos dar iată cu somnul am obţinut o problemă, eu vara nu dorm ca lumea (am nu ştiu câte zile de când am dormit haotic, puţin, în poziţii neanatomice) - acum îmi este somn permanent şi nu face bine la muncă. Mai am datorii să scriu despre vizita în Georgia şi despre cea la Bucureşti, normal. 

Mai departe coloana sonoră a Cuptorului Blosferic:


P.S. Iată aşa nişte oameni care gândesc liber - de la Che la cântecul pe versurile lui Grigore Vieru în minunata interpretare a domnului ambasador Guzun.