Pe scurt: despre vizita lui Băsescu.

Am îngheţat mult zilele astea, miercuri voi îngheţa şi mai mult! Am "onorifica misiune" de a participa la unele "activităţi de protocol" în cadrul vizitei preşedintelui român.

Ce aştept eu de la vizita aceasta?

Eu aştept ambuteiaje enorme şi să îngheţ bine!

Ce aşteaptă Republica Moldova?

Preşedintele României vine cu un întreg alai: toată floarea PDL-ului în frunte cu Udrea şi Videanu! Este o pretenţie serioasă de a manifesta intenţii deosebit de serioase în iniţierea unor proiecte concrete pe toate domeniile: economie, turism, infrastructură şi dezvoltare regională, nu mai vorbesc de Integrare Europeană! Totuşi, intenţii la nivel declarativ din partea lui Băsescu am avut deja cinci ani la rând! Acum este timpul oportun de a trece la acţiuni. La modul cel mai sigur, prima poziţie în colaboare trebuie să o ocupe rolul de avocat pe care şi l-a asumat România în procesul de Integrare Europeană a Republicii Moldova.

Ce ar reprezenta acest rol? Părerea mea - 10% susţinere politică pe plan extern şi 90% ajutor instituţional în domeniul transmiterii normelor şi practicilor europene!

Care va fi rezultatul vizitei? Eu voi îngheţa vre-o oră-două, Băsescu va negocia cu Ghimpu căile de susţinere a parcursului european a ţării noastre. Tudor Darie nu se va întâlni cu Băse, măcar că a vrut! De ce? Pentru că îi loh şi a vândut unimedia lui Vântu! Eu mă voi întâlni cu Băse, măcar că nu am vrut! De ce? Aşa s-a primit!