Nu ne consideraţi idioţi!

Mâine la PrimeTV vor fi invitaţi procurorul general, ministrul de interne, ex-preşedintele comisiei parlamentare pentru investigarea cazului 7 aprilie şi şeful interimar de la SIS. La "Replica" vor da raportul despre mersul investigaţiei. Am fost şi eu invitat dar nu voi merge pentru că nu sunt în Moldova. M-am gândit, în schimb, să transmit nişte întrebări pentru oficialii responsabili. Mi-am dat seama că nu am, de fapt, întrebări, nu are rost. Am un mesaj.

Voi cum vreţi, dar eu m-am săturat de faptul că procuratura, internele, securitatea şi clasa politică, în general, ne consideră idioţi! Orice este spus de oricine despre 7 aprilie sunt minciuni. Ei ne mint şi chiar cred că noi înghiţim. Ap iată, să le fie clar - moldovenii nu sunt idioţi! Noi nu credem o iotă din ce ni se spune.

Noi nu credem că nu se cunoaşte ce s-a întâmplat de fapt. Eu nu cred că fiecare lider din actuala şi fosta guvernare nu ştie ce a fost cu adevărat 7 aprilie. Eu nu cred că un bou senil care este Baghirov este vinovatul. Da, pentru mine e clar că este mai periculos să se spună adevărul. E mai bine pentru societate. Este raţional. Dar, domnilor politicieni, aveţi curajul să o spuneţi! Nu ne mai serviţi poveşti.

Nu ne mai consideraţi idioţi!

P.S. Puteţi să vă băgaţi sărbătaorea voastră a libertăţii drept în fund!